Beyaz Masa hangi şikayetlere bakar?, 153 Beyaz Masa hangi konularla ilgilenir?, Belediyelerde beyaz masa ne işe yarar?, Beyaz masaya şikayet nasıl yapılır?, 153 e Neler şikayet edilir?
Beyaz Masa hangi şikayetlere bakar?
Halka İlişkiler ve İrtibat Bürosu Beyaz Masa birimine yol bakım, onarım, üst yapı çalışmaları, imar - iskân, ana Arter üzerinde yer alan zabıta, park bahçe, Ana Arter Temizlik işleri, ilaçlama, veterinerlik ulaşım, çevre ve gürültü ile ilgili bütün şikayet-istek-öneri-teşekkürlerinizi bildirebilirsiniz.
153 Beyaz Masa hangi konularla ilgilenir?
Halka İlişkiler ve İrtibat Bürosu Beyaz Masa birimine yol bakım, onarım, üst yapı çalışmaları, imar - iskân, ana Arter üzerinde yer alan zabıta, park bahçe, Ana Arter Temizlik işleri, ilaçlama, veterinerlik ulaşım, çevre ve gürültü ile ilgili bütün şikayet-istek-öneri-teşekkürlerinizi bildirebilirsiniz.
Belediyelerde beyaz masa ne işe yarar?
Beyaz Masa, Çözüm Merkezi ya da Alo 153 Türkiye genelinde belediyelerce uygulanmakta olan talep, öneri ve şikayet değerlendirme birimidir.
Beyaz masaya şikayet nasıl yapılır?
Beyaz Masa, Halkla İlişkiler Müdürlüğü, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü, Yazı İşleri Müdürlüğü, Özel Kalem Müdürlüğü gibi müdürlükler bünyesinde hizmet veren, belediye birimlerinin çözmesi gereken sorunları dilekçeye dökerek ilgili birimlere gönderen bir halkla ilişkiler hizmetidir.
153 e Neler şikayet edilir?
Alo Çağrı Merkezi, 153 veya, [email protected] mail adresi, veya beyazmasa.ardesen.bel.tr internet sitesi, akıllı telefonlar için geliştirilmiş uygulam, Beyaz Masa, istasyonlarda bulunan Dilek ve Şikayet Kutuları, Sosyal Medya kanalları aracılığıyla görüşlerini bizimle paylaşabilirler.
Beyaz masa ne ile ilgilenir?
Ülkenin herhangi bir şehri içerisindeki kamu kapsamındaki sorunlar üzerinde vatandaşa hizmet 153 hattı ile verilir. Beyaz masa olarak da bilinen bu bölüm, şehrin Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı olarak destek sağlar.
ALO 153 ne işe yarıyor?
Halka İlişkiler ve İrtibat Bürosu Beyaz Masa birimine yol bakım, onarım, üst yapı çalışmaları, imar - iskân, ana Arter üzerinde yer alan zabıta, park bahçe, Ana Arter Temizlik işleri, ilaçlama, veterinerlik ulaşım, çevre ve gürültü ile ilgili bütün şikayet-istek-öneri-teşekkürlerinizi bildirebilirsiniz.
153 ne zaman aranır?
Acil başvurularınız için, 7 gün 24 saat aktif olan ALO 153 Çağrı Merkezimizi aramanız rica olunur!
153 Beyaz Masa kaça kadar açık?
Başkentlilere her konuda bilgi vermeyi ve yol göstermeyi hedeflemektedir. Ayrıca, başvuruların takibi yapılarak, süreç ve sonuç hakkında bilgi alınmasına olanak sağlamaktadır. Başkent 153, 7 gün / 24 saat hizmet anlayışı ve uzman personeli ile yeni nesil e-belediye yapılanmasının büyük adımlarından biridir.
Mavi Masa neye bakar?
Başkent 153 | Akıllı Çözümler. 7 Gün 24 saat sizi dinliyor ve Başkent için çözüm üretiyoruz.
Bir yeri nasıl şikayet edebilirim?
Odunpazarı Belediyesi ile vatandaşlar arasındaki iletişimi kuvvetlendirmeyi amaçlayan Mavi Masa, artık Halk Masası adı ile hizmet veriyor. Belediye ile halk arasındaki iletişimi kuvvetlendirmeyi amaçlayan Halk Masası, vatandaşın sorun, görüş ve taleplerini iletebildiği bir hizmet birimi.
Şikayet etmek istiyorum nasıl yapılır?
Bu kapsamda, ALO 130 hattına yalnızca 2019 yılında 2.232 bildirim yapılmıştır. Bildirimler işleme alınarak, ilgili teknik şubeye yönlendirilmekte ve gerekli görülenler hakkında piyasa gözetimi ve denetimi faaliyetlerine başlanmaktadır.
Belediyeyi nasıl şikayet ederim?
CİMER'e e-devlet üzerinden ya da Cumhurbaşkanlığı web sitesi üzerinden şikâyette bulunulabilmektedir. Ayrıca ALO 150 numaralı telefon hattını kullanarak, İletişim Başkanlığına mektup veya faks göndererek de şikâyet ve talepler iletilmektedir.
Beyaz Masa yardım başvurusu nasıl yapılır?
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı 2013 yılında Alo 181 Çağrı merkezini hizmete alarak vatandaşlarla birebir iletişim kurulmasını hedefledi. Bakanlığımız 2023 çevre ve şehirleşme vizyonu, yaşam kalitesini artıran, insan ve çevre prensibi çerçevesinde Alo 181 ile vatandaşa 7 gün 24 saat hizmet veriyor.
Şikayet için nereyi aramalıyım?
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürlüğü bünyesinde ihtiyaç sahibi vatandaşlarımızın başvuruları yalnızca ALO 153 üzerinden alınmaktaydı. Artık başvurularınızı, her an her yerden cep telefonu, tablet ve bilgisayarlarınızı kullanarak gerçekleştirebilir, ayrıca başvuru takibinizi yapabilirsiniz.